Visste ni att...

...att Idde inte går att knoppa? Det bara går inte, han står inte stilla.
 
...att Wilma har försökt att bita mig i foten när hon hade ont? Innan hon vart sprutad så försökte hon bokstavligen försöka bita mig i foten, mamma trodde mig inte men när hon såg det så garvade hon. Aldrig att man trodde det om en häst, men Wilma är Wilma ;)
 
...att jag faller ofta för fuxar och svartingar? Jag tycker att bruna hästar är tråkiga så länge dom inte har ett coolt tecken. Skimmlar, det finns undantag-som lilla Silver!
 
...jag är aldrig med kompisar? Jag mår bäst själv, jag tycker det är skönt och jag blir stressad av att veta att jag ska vara med en kompis så länge det inte är mina älskade stallkompisar!
 
...att jag drogar 1D's nya låt "Live While We're Young"? Bästa låten just nu och för en lååååång tid framåt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0