R.I.P

Imorse hände en sak som inte får hända. Finaste MP Girl togs bort... Jag red henne först i min grupp och red henne i över en månad. Jag lärde mig mycket, att sitta kvar i hennes bockar efter sjänkelvikningarna var inte det lättaste. Men efter envishet så kunde hon inte kasta av mig. Tyvärr hann jag aldrig tävla henne, sorgligt nog. Jag skulle ha startat Ponnycupen på henne men hon hade ont i ryggen. Sedan hade jag henne i hoppgruppen en sista gång vilket var sista gången för evigt.
 
Hon var verkligen speciell men fin, alldeles för ung för att gå bort men om det behövs och inget kan göras så för man inse att allting inte funkar som man vill sorgligt nog.
 
R.I.P finaste MP Girl!♥
Inte så fullt charmig bild men det var den jag hittade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0