Mer värd en guld♥

Alla våra stunder. Bara gå en promenad när du var sprutad gjorde min dag, jag mådde illa när jag missade det en gång. Alla hoppträningarna, avramlingarna, sken turerna i skogen. Ett mål jag aldrig skulle ha hoppats på, hoppa 110 på några månader, det var aldrig i mina tankar. Att hoppa 1 meter enkel hinder, jag flög på moln. Alla dressyrträningar som gick åt skogen, men jag var ändå glad för jag hade dig. Jag kommer att kämpa för dig, så länge det än behövs. Jag vill aldrig förlora dig, vi har lärt oss tillsammans. Vi var ett team som inte kom längre...
 
Efter Mirage trodde jag aldrig att en häst kunde betyda så mycket, rättare sagt en bästavän. Jag älskar dig mer någon kan ana, Wilma♥ Du är allt jag vill ha, allt.




Du är värd mer än guld♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0