Wilma idag

Skrittade fram ett tag innan jag tog tyglarna halvt för att sedan börja trava lite smått. Jobbade henne ENDAST framåt, ingen form alls. Efter ett tag så tog jag tyglarna mer och började jobba henne lite. Jobbade väldigt mycket med igångsättningar och korta vilopauser. Jobbade med ryggningar som satt PERFEKT. Grymt bra, verkligen. Formen och allt, så skönt. Jobbade sedan lite lydnad och så. Skrittade sedan av en sväng på åkern. Några gånger bråkade hon men jag tog igenom det och då gick det.

Ett grymt ridpass!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, allt bra? Såg att du hette samma sak som mig och vi hade samma bloggnamn- satsanderyttaren :)

Lite komiskt bara, följa varandra via bloglovin?

2012-05-08 @ 21:50:11
URL: http://satsanderyttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0