Dreams

Jag har en dröm som alla andra. Jag tänkte ta och berätta MIN dröm.
 
Jag vill bli bland världens bästa ryttare, inom gren har jag inte bestämt ÄNNU. Jag vill driva ett eget företag om hästar-transport-utrustning och allt det där. Jag vill bo på en gård, inte för stor-inte för liten. Lagom stor. Med ridhus och bra hagar, en perfekt gård helt enkelt-nere i skåne land.

Jag vill kunna hålla träningar för andra och insperera, tävla på internationell nivå.

Jag SKA uppnå detta, Im not dreaming.



Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

Du kommer dit, förhoppningsvis så är väl jag något i dressyren och har är lyckligt gift med Harry ;)<33

2012-05-12 @ 21:00:39
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0