Jag vet vad jag vill - jag har ett mål!

I sommar ska jag verkligen bli brun, har massa planer. Jag tänker träna på min sits så att jag sitter som bäst på alla hästar. Få ordning mer på mitt liv, reda ut saker som behövs redas upp.

Sedan efter studenten (längtar redan) blir det nog att åka utomlands och jobba hos en känd ryttare. Jobba och träna där, utbilda mina egna hästar sedan tävla dom på internationell nivå. Skaffa eget företag och bli känd där med, en dröm. Som JAG vet kommer att uppnås, jag ska. Jag vet hur jag ska uppnå det.

Jag vet hur jag ska uppnå mina mål, jag har framtiden framför mig. Många tror på mig, jag kan bli känd. Jag SKA bli känd ryttare, jag har potencial - jag vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0