Iddes aktivering

Hade tänkt att rida på travbanan idag MEN det blåste för mycket för att jag skulle våga ge mig ut på Idde ;) Så därför så red jag i ridhuset i stället. Men med hoppsadeln, hehe.

Till en början så ville han inte gå ut på spåret i höger varv, så jag red mest i vänster varv till en början. Han kändes verkligen pigg och alert och jag kunde vara lungn hela tiden. Galoppen var bra och jag struntade i att göra byten från vänster till höger då det ändå aldrig funkar, höhö. Men istället gjorde jag tvärtom vilket funkade riktigt bra. Jag gjorde inte så mycket mer med honom utan skrittade ett varv runt travbanan som avslut.

Betade sedan honom i 1 timme fast mamma kom sista halvtimmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0