Idag var hon DYR

Det regnade lite idag med men jag hann innan den värsta skuren kom.

SERIÖST, IDAG VAR HON DYR! I början så hade jag små problem med att få ut henne i hörnerna men jag kom på en andledning, det är väldigt sankigt där. Galopperade även lite idag, till en början så gjorde hon lite specialare i fattningarna men till slut så lade hon av. Jobbade lite mer i galoppen idag, mest på volten för att hon skulle lossna. JÄKLAR VAD HON FÖRVÅNADE MIG! Hon är inte fullt igång och går som en KLOCKA-rent ut sagt GRYMT för att vara hon. Lade därför av där och skrittade ut en sväng. Gjorde sedan iordning henne och klippte även svansen på henne då det behövdes :)

Denna känslan som jag fick idag ska jag verkligen ta med mig, hoppas på ett lika bra pass imorn!


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Ja jag känner Victor Braun Ramnitz, Vi har känt varann hela livet, vi är som syskon, vi går även i samma klass och tävlar för samma klubb! :D

2012-05-12 @ 20:10:32
URL: http://ponniemaffiornas.blogg.se/
Postat av: Julia

ah visst! Men vad är hbrf?? :)

2012-05-12 @ 21:03:34
URL: http://ponniemaffiornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0