Denna dagen är snart slut

Idrottsdagen gick bra. Har bränt mig på armarna och axlarna och runt halsen. Gick ju runt i linne hela dagen, smart chey. Gjorde allt förutom 60 meter. Åkte sedan hem och slappade lite. Vid 6 gick jag ner till consum och väntade på Madde. Sedan åkte jag till stallet.

Skrittade fram runt travbanan och red fram på volten sedan. Han lyssnade sjukt bra och jag har börjat att hitta honom utan att det blir dragkamp. Tog sedan några race på travbanan. Rivstarter och galenskaper. Om mamma hade sett det hade hon varit livrädd - säkert. Skrittade sedan av med Madde och gjorde iordning och åkte och köpte glass.

Nu ska jag kolla på Eurovision :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0