Några/tusen grejer ni inte vet om mig

Några grejer ni inte vet om mig :)
 
Fet text - häst relaterat

Vanlig text- från vardag till helt random grejer
 
Att jag måste matcha schabrak med tröja osv..
 
Jag är lite av en perfektionist t.ex tavlan hänger snett rättar till den
 
Jag måste matcha även om det bara är jag där och om jag bara ska ut i skogen
 
Att jag kan ha jättebra tålamod med vissa grejer och ibland så är jag en tickande bomb
 
Jag rider på Blåkulla ridskola i Västerhaninge
 
Att jag är riktigt osäker på mig själv
 
Jag rider runt 4 gånger i veckan 2 gånger på ridskola 2 på Sixten
 
Jag har en enorm fobi för spindlar och sniglar får verkligen panik och ryser i hela kroppen
 
Jag hade en medryttarponny innan Sixten som hette Pontus som tyvär är borttagen..
 
Jag är riktigt blyg med nya personer men dem jag är bekväma med kan jag göra nästan vad som helst
 
Det går inte en dag utan att jag lyssnar på musik all day all night DJ Malik Dj Malik xD
 
Jag har en riktigt torr humor och skrattar åt nästan allt
 
Jag misstolkar nästan allt (men dirtyminded people has more fun)
 
Jag ångrar några gånger att jag skaffade FB det tar över ens liv liksom
 
Jag har allt från Magnus Uggla till Skrillex på min spelista
 
Jag är rätt smart men ändå grymt efterbliven..
 
Jag läser typ 100 000 bloggar
 
Jag är galet kär i Swedish house mafia's låt "Greyhound" så j*vla bra!! Ta och lyssna på den ;)
 
Bjussar på en bild som bästa fotografen har fotat på mig och Sixten i lördags :)
 
Haha vart inte några utan typ 100 grejer om mig :P Men jag tycker sånt här är kul att läsa och ni får veta lite mer om mig själv här också :) och juste creed till er som lästa presentationen om mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0