Woopa

Denna helg lär bli grym! Pappa kommer hem imorgon=iPhone 4s(inte äkta dock). På Söndag blir det ponnycupen mot Enskede, jag ska rida. Lär blir grymt :) När jag har fått telefonen blir det såå grym update här, jag lovar er! Bloggen ska renoveras mitt i allt, allt ska fixas. Ska göra en ny ordning bland länkar och det, även rensa bland kategorierna. Ja, ni lär ju märka lite, headern är redan bytt :) Klicka på F5 om ni inte ser den! Wilma ska ridas båda dagarna, imorgon hoppning för våran del och söndag blir en uteritt, gillas stort!

Ännu lyckligare när man vet att jag kommer att ha över 500-600 efter februari månad. Ibland är det nice att jobba ;) Då blir det lite saker från Hööks nya kollection, även lite märkes saker :) Ponnycups laget ligger just nu på delad tredje plats, grymt!

Så många mer saker som får mig lycklig för tillfället, kan skriva en hel bok!

Du gör mig mer än lycklig, nu är jag lycklig av att ha fått uppleva dig, världens universums finaste varelse <3

Kommentarer
Postat av: emilie

Hur mycket kostar den IPhonen och vart finns den att köpa? :D

Tacksam för svar!

2012-01-28 @ 15:18:48
URL: http://enfotomupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0