Nya debatten..?

 
Jag vet inte vad jag ska säga. En av dom tyska tidningarna har publicerat bilder på när Kittel rider Scandic bakom lod, så här tycker jag.
 
Det är en ögonblicksbild. VI vet att Kittel vet vad han gör, tro mig. Ögonblicksbilder-det är som när jag rider Idde/Wilma och lägger upp EN bild. En sekunds bild. Det är en sak om jag lägger upp en film medans hästen går bakom lod i en längre stund.
 
Men detta är ändå att gå till överdrift. Kittel vet vad han gör. Han skulle ALDRIG rida så en längre stund. Att hästen går bakom och biter sig i bringan-man såg såklart på bilderna. Visst, men njae. Det kan hända alla, EXAKT alla. Jag blir så trött på alla medier, ska nog inte utala mig mer än såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0