Måndagens trö

Lite sent men här är utvärderingen från Måndagens ridpass. Nu när jag har fått ordning på min sits så den är bra, då ska man ju självklart jobba på med annat. Denna träningen var ett mittemellan pass kan man säga. I höger ville han inte komma i den rätta formen men däremot i vänster funkade det. Men den högra sidan är hans svagaste sida och min starka sida... Men vi jobbade extra mycket med övergångarna, att han skulle hålla formen och allt det där. Shit vilken känsla jag fick mot slutet! Galoppen var väl det "värsta" på ridpasset, han studsade och drog mig ur sadeln ex antal gånger. Men till slut vart jag sur och sa till hononm på skarpen, då gick det bättre vilket som tur var :)
Kanske blir en pogramridning för våran del...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0