Mål?

Mina mål med ridningen ett år framåt.
 
Jag vill just nu få till min sits så att den är nästintill perfekt (ingenting kan ju vara perfa till 100%). Jag ska inte spänna mig när Idde blir stark och även kunna rida på rakt spår i galopp på vanligt tränsbett, det går bara inte just nu. Till jul vill jag att det ska gå, det ska gå. Jag har ju mycket tid till att träna då Idde kommer vara så gott som min i höst.
 
Till våren vill jag kunna rida ett bra pogram i LA/Msv. Sedan får vi se, men så ser det ut just nu. Sedan får vi se när jag får en egen pålle också. This is not the end!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg! Ställ gärna en fråga i frågestunden som jag har på min blogg. Skulle bli så glad då! :)
http://ponnyhunter.blogg.se/2012/august/fragestund.html

2012-08-13 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0