Jordens finaste <3

ilma. Wilma, jag vet inte vad jag hade varit utan dig. Vi har lärt oss så mycket tillsammans, fast så många som sa att du inte var fin så var du den som alltid fick mig att kämpa. Det kändes som vi hade vunnit när vi vann KM, vi visade kanske inte din starkaste sida men dom fick sig minst sagt en chock. Men där var det slut för oss. Jag vet att vi hade kunnat gå högre med rätt träning och rätt tränare. Jag har kvar min våran tävlingskalender som vi aldrig hann andvända. Du höll nog ändå inte för hoppningen eftersom du visade på böjprovet, vilket var synd då jag aldrig hade hoppat en häst med den kapaciteten. Du var en katt över hinderna, jag vart nästan rädd att hoppa högt.
 
Men jag är glad att du får gå i en hage med kompisar, som du inte fick det sista halvåret. Jag är glad att jag fortfarande får pyssla om dig och rida dig ibland, du kommer fortfarande ihåg mig. Jag vet att om jag köper en häst så kommer du alltid att stanna där du är nu, till ditt sista andetag♥
Andra ridpasset tillsammans.

Kommentarer
Postat av: alma

Hej! Du står på Ekeby Säteri va? :D

2012-08-09 @ 14:07:44
URL: http://almaiishere.blogg.se
Postat av: alma

Hej! Du står på Ekeby Säteri va? :D

2012-08-09 @ 14:07:44
URL: http://almaiishere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0