Höst/vinter 2012 planering

Höst/vinter 2012. Träningar och "tävlingar".
 
Mamma kommer troligen inte att kunna rida så mycket, endast på helgerna i princip. Desto mer blir det för mig! Jag kommer att rida honom Måndag-Fredag med en vilodag då mamma ska kunna rida fullt ut på helgen. Ibland kanske hon rider på vardagarna också, beror på hur mycket jobb hon har.
 
Jag hoppas att jag kommer få ha kvar min plats på måndagsträningarna. Då jag bara red tillfälligt eftersom ddet var så många halta. Men vi hoppas på det bästa såklart! Sedan är väl tanken att kunna starta KM i dressyr LC/LB eventuellt LA om vi är klara det. Hoppas det blir en lika bra vinter som förra året, den lös upp när det var mörkt. Vi red ut nästan alla dagar vardagar (förutom träning då) för att det var proppfullt i ridhuset på kvällarna.
 
Sedan får vi inte glömma Wilma. Hon kommer att gå på utedrift 24 timmar varje dag. Jag har ett mål, att komma ut så mycket som möjligt. Då pappa inte kan köra med caben när det är snorhalt och mamma som sagt kommer att jobba mycket. Men det är mitt "mål"!
 
Det känns som att det kommer att bli en bra höst/vinter 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0