Har inte riktigt tid att sitta och skriva riktiga inlägg idag tyvär :/

Som rubriken lyder har jag fixat tidinställa för dagen som ni kanske märker mest bilder men jag uppdaterar er iallafall känner mig så egoistisk när jag bara fixar bildinlägg menmen :) just ja ska säkert med Rebecca till hennes kompis häst Breki då Linda(ägaren) inte har tid så Rebecca får fixa så följer nog med henne.. Men får ta vara på dagarna nedräkning tills skolan igen 19 dagar sen sitter man där i skolan och har 2 nya i klassen inga namn men den ena kommer typ bli sönder"mobbad" om man kan säga så eller alltid ha någon som hackar på henne och den andra tjejen kommer kaosa söner hela jävla året vill bara skjuta ett skott i pannan på henne en jobbig jävel.. enough said! :)
 
 en ganska visad bild men me like it ;)
 
// Ellen :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0