Denna långa dagen

Började med att gå till skolan till 12, åkte sedan till Ekeby i regnet. Tur att morfar sjussade mig, tack! Gick direkt upp till ridhuset och då var det en massa strykningar pga vädret. Så en lång paus på ungefär 40 minuter. Satte mig i ridhuset och fotade lite sedan, såg en ENORMT fin häst, ville verkligen ta med den hem hehe. Efter runt 1-2 timmar i ridhuset så gick jag till cafet och värmde mig. Åt en hel del, macka och chips och godis.

Satt där till 4 typ. Gick sedan till ridhuset igen och fotade när Madde kom upp och frågade om jag skulle följa med när hon skulle släppa Ludde bus i rundkorallen, så jag gick dit och klickade lite bilder. Gick sedan och handlade i cafet och åkte sedan till blåkulla och red :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0