Pay and jump 16/10-2011

50-60 cm: Hon var taggad till hundra verkligen! Fick inte ens stopp på henne ;) Hon hoppade lite större än vad hon gör hemma, förstår det! Inne på banan "dog" hon lite. Så fick sitta och trycka fram henne lite. Första planket vart det två stopp(vågigt såklart) sen ett på andra planket. Men annars var hon fin!

70 cm: Nu var hon lite piggare :) Framhoppningen vart stressad så ja, fick skynda mig men Wilma brydde sig inte så mycket om det vilket var skönt! På banan vart hon felfri! Hon hoppade alla läskiga hinder som vanligt dock kom hon i obalans på 6:an så det vart ett "kråkhopp" :) 

Hade fått ett tips efter första rundan, att jag skulle tänka att jag körde en skottkärra då jag gärna lutar mig framåt lite för mycket. Tack för tipset, Jenny!

Även denna "fart" bild har Jenny- Stockholmsjenna fotat!


Här är även filmen från 70 cm. Ni vill inte se 50-60 cm. Isånafall får ni kommentera bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0