Lite längre

Eftersom jag inte har utvärderat dagarnas ridpass så bra så gör jag det nu ;)
Måndag: Red igenom henne. Hon fick gå ett hårt dressyrpass i ridhuset med mycket galoppfattningar-halter-trav osv. Efter ett tag var hon hur mjuk som helst. Ungefär som ett gummiband liksom :D
Tisdag: Det var hoppning som stog på schemat. Vi hoppade studs, kombinationer och till slut satte vi ihop det till en bana :) Hon gick klockrent över allt. Åskade även :O Sen så sa Jennie att jag skulle hoppa 70-80 på pay and jumpen, med omhoppning om man vill :P
Onsdag: Igår red jag och mamma ut ganska långt och länge. Först red vi nya slingan och upp på någon stig där fast var tvungna att vända då det var för sunkigt. Sen fortsatte vi på slingan. Red sedan upp på någon annan stig/väg. Efter ett tag provade vi en ny stig som funkade tills man inte kom över ett dike. Sen när vi kom ut på vägen igen så red vi som vanligt, förbi ett hus. Provade även ännu en ny stig som vi också fick vända på. Sen red vi ännu längre ut i skogen mot en väg där vi red förra Onsdagen. Vi fick vända även där. Sen så fick dom gå hem en annan väg med lite mer lyfta på fötterna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0