Klubbdressyr- Resultat

LC:2 Vinst!
Hon kändes så himla fin. Det finns inte ord! Hon var super fin på banan. Hade verkligen det där flytet. Vinst i denna klass.
Slutade på 63% nånting.
LB:1
Hon kändes ännu finare i denna klass än i LC:2n. Hade verkligen ett ännu bättre flyt på framridningen. På banan taktade hon i skritten, bytte galopp, kickade. Kicken var faktiskt mitt eget lilla fel. Jag tog i tyglarna då hon bara hade sprunigt snabbt i galoppen. Medans jag tog i henne så satte jag in sporrarna. Då vart det så. Slutade på 50% nånting.

Erkänn att hon var fin! Copyright!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ni var helt underbara på banan och jag blev chockad över hur fin galopp hon hade :o Hon såg så himla mysig ut ♥

2011-05-29 @ 18:41:00
URL: http://typem.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ni var ju BÄST av alla storhästar!!! :D Grattis <3

2011-05-30 @ 16:38:36
URL: http://juniorryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0