En sammanfattning av ponnycupen 2010/2011

Vi förlorade dom första matcherna. Dom två sista gångerna vann vi! Jag fick en silvermedalj och en guldmedalj i hela säsongen ;)

Favorithästen borta: Bacaral, jätte fin. En aning stark i vänster galoppen men annars riktigt fin och trevlig.
Jobbigaste hästen borta: Falköga. Fick sitta och skänkla. Jätte seg! Men när jag hade spö så var han jätte fin. Han tyckte verkligen inte om mig på framridningen. Jag krävde mycket av honom. När jag släppte spöt i collectingringen. Då vart han seg, framtung! När jag hade ridit klart pogrammet, sista hälsningen. Lade jag mig direkt över hans hals! Jag var helt slut sen ;) Han var inte jobbig utan bara seg :P
Favorithästen hemma: Tror att det var Dillon. Fast ändå inte. Men det var bara för att vi vann, fick guldmedaljen.
Jobbigaste hästen hemma: Ingen!
En ponny som jag fastnade för: Verona Zamira. En jätte fin ponny med otroligt maffigt galoppsteg. Flög nästan ur sadeln :P

Längtar verkligen tills nästa säsong av ponnycupen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0