Skogslotten- Söndag

Idag var det hoppning. Kom dit vid nio. Gick och bytte om och så. Framhoppningen gick bra. Hon var jätte taggad :) Vi kom in på banan. Första hindret gick super även nummer två samt fyran och femman. Sexan var en oxer med en ganska lång galoppsträcka från femman. Sen kommer vi mot sexan. Hon hoppar. Men hon hoppar inte normalt utan ett spikrakt hopp. Men vi klarade det. Sen var det bara sjuan kver i grunden. Omhoppningen gick super. Första hindret stog snett igenom och andra var sexan i grunden. Det var ett hinder ivägen för att kunna rida i en normal sväng så i upphoppet tog jag ett beslut att gå innan för och shit. Hon slår i så att det bara låter men shit vilken tur, hon rev inte! Hon hoppade även sexan också och sen var det två hinder kvar i omhoppningen. Dom klarade hon glant! Shit vilken häst asså :D

Sen prisutdelningen fick man värsta stora rosetterna :D Tyvärr var det bara till sexan! Hon som fick den vita rosetten(sexan) hade tiden 22,8 och jag kom såklart precis efter med min 22,9. Så himla surt asså!

Shit vad jag var sur efteråt fast nu är det ganska okej ;)
Kameran la av i början av ritten så ni kanske kan få se lite bara xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0