Säkerhetsväst?

Vad tycker ni om säkerhetsväst?

Själv tycker jag att dom är riktigt bra men också kanske inte världens snyggaste saker liksom. Jag har en brun och en svart kavaj, inte snyggt. Men jag vill heller inte ha en brun kavaj och inte vill jag behöva lägga tvåtusen på en till.

Men jag tycker att dom är väldigt bekväma när man har ridit i dom ett tag :D


Här tillexempel rider jag utan väst. Man blir mer följsam.

Fotograf: Emilie Karlman

Här rider jag med väst. Väldigt bra men man kan inte vara lika följsam när man rider med väst.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ida

Gillar inte ridvästar blir så stel men antar att de e nåt man vänjer sig vid :o?

E dock tvungen nu när ja börjat rida stor häst -.-

Som du skrev blir man mer följsam :3<3

2011-03-09 @ 12:05:21
Postat av: Anonym

hatar verkligen ridvästar, fast har bara min när jag hoppar! ;) annars har jag den inte :P

2011-03-09 @ 17:34:47
URL: http://dressyrtont.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag har min bara när jag hoppar, typ :) Det kan bli lite olika, liksom. Beroende på vilken häst man ska rida och om man ska rida ut eller i gräshagen. Men när jag tävlar dressyr har jag aldrig väst.

2011-05-14 @ 19:21:33
URL: http://oasis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0