Gästbloggning av Amanda

Tjaba alla Johannas läsare! :D

Amanda från allroundmuppar.blogg.se här ;)

Jag fick förfrågan om jag ville gästblogga, och det sa jag ja till!
Johanna bad mig blogga om mig och min foderhäst, så det ska jag väl ta och göra!

Jag heter då Amanda Bokstam, och jag har en liten ful söt B-ponny på foder, vid namn Birtley Daylight.
Hon är då ett sto (om ni inte fattat det ännu haha) och 8 år gammal, e: Bannut regal Light.

När jag fick henne på foder i november 2010 hade hon inget självförtroende what so ever, hon gick med huvudet rätt upp i luften hela tiden och hon gick knappt att få över ett par bommar.

Nu har hon blivit jättefin, galoppen jobbar vi fortfarande på men i övrigt är hon fin i dressyren. Vi hoppar på LC-nivå, och även om hon är rätt tittig och fortfarande stannar en del på hinder så har vi verkligen kommit en bra bit på väg!

Den 6-7 augusti ska vi också åka till träningsanläggningen Runsten och träna terräng för första gången, ska bli riktigt spännande att se hur det fungerar ;D

men hmm.. nu har jag inte så mycket mer att säga, ni kan ställa frågor om ni vill veta mer! Kan slänga upp lite bilder bara :)



Sådär ja! Vill ni veta mer kan ni ju kommentera här så kanske Johanna låter mig blogga igen, annars kan ni ju kika in på min blogg!

--> FET LÄNK <--

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anna :)

amanda , han du haft hästen på bilderna länge ? det ser ut som jack's gammla ponny ;)

2011-07-23 @ 23:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0