Shoppingen

Hejhej, har precis kommit hur ducshen. Jag och mamma åkte till Handen ungefär vid 17,35 tror jag. Sen gick vi in på Gina tricot eftersom jag redan hade bestämt mig vad jag skulle ha :) Jag provade ett par lackleggings med typ extra mycket glitter. Dom satt bra men hade fortfarande inte bestämt mig om jag skulle ha "Leopard" leggingsen eller lacklegginsen. Efter jag hade provat lacken gick vi ner till Bikbok där "Leoparden" fanns :) Jag ville inte ha dom så där köpte jag en ljus ljus rosa kofta och en svart midjetröja. Vi gick sen upp till Gina tricot igen för att köpa ett linne och lacken. Så det köpte vi. Sedan gick vi in på Cubus, Din sko och JC men hittade typ ingenting. Vi käkade på MC´Donalds(stavning?) sen åkte vi till Coop Forum för att köpa ridvantar till mig. Men hittade tyvärr inga då mamma har ett par arbetshandskar som hon rider i och hon tycker att dom är lika bra som vanliga ridvantar. Men dom var inge sköna direkt så det blev att åka hem typ på en gång så det var min kväll :) 

Några frågor, vill ni ha en frågestund?
Vad gillar ni med min blogg och vad gillar ni inte med min blogg?
Vad ska jag skriva om?

Bloggar nog lite mer senare ;)

 


En bild från Runstenshoppet 2010. Fotograf:Jag Plats: Årsta Runsten sportryttare :)


Kommentarer
Postat av: Louise

jag tycker att du ska ha en frågestund (:

jag gillar din blogg, du skriver bra & du skriver roliga inlägg. skulle vara roligt om du gjorde typ någon tävling eller något sånt roligt!

jag tycker att du ska skriva om dina ridpass, hästar du tycker om, din tid med mirage och sånt kul(:

2011-01-26 @ 16:28:15
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0