Min tid med Trixa!

Det började med att jag fick henne först i våran grupp när hon nästan var helt ny då hon hade kommit sommaren 2009. Sen satt ja på henne mycket, vi fick ett samspel. Vi passade så himla bra ihop. Jag red pogramridning på 69% procent typ. Sen kom det. Jag fick tävla på Blåkullas hemma Lokaltävling i dressyr på LC:2 på henne. Självklart gjorde jag det. Jag red först. Jag fick 70,71% Det betydde att jag ledde klassen men efter sista ryttaren som slog mig. Hon fick 71,70% Jag var så himla glad. Jag ville göra allt på henne.Jag fortsatte att rida henne. Startade klubbdressyr, LB:0. Vi vann medans det bara var två styckna av ponnyerna som red LB:0. Hon var så himla fin! Denna ponny har något speciellt som bara jag känner till! Jag är så glad över den tiden jag fick med denna underbara ponny! Men i höstas var jag för stor för henne. Jag går fortfarande in och hälsar på henne när hon står ensam i spiltan! Denna ponny förkänade verkligen ett eget inlägg! När hon kom gick hon konstant i form!

Det är denna ponny jag pratar om!


Kommentarer
Postat av: Louise

aw, ni var grymt fina tillsammans (: ♥

2011-01-13 @ 20:39:20
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0