Dom hästar/ponnyer som betyder mest

Först ut är Mirage. Han är min lilla sjärna! Världens finaste häst!


Jag och Mirage sommaren 2010 ♥

Sen har vi Idde! Har tävlat upp till MsvB:3 med mamma samt tränat upp till MsvA nivå!

Har placeringar med mamma upp till LA dresyr!


Mamma och Idde på Tungelsta RK!

Sen har vi Curt. Han har jag tävlat och tränat under nästan alla mina B-ponny år.
Har tävlat LC:1 med godkända resultat samt startat klubbhoppning. Hon står på Blåkulla ridskola.

Jag och Curt i hoppgruppen

Sen har vi Trixa. Henne har jag tränat och tävlat i dressyr(tävlade inte hoppning på henne) på lokal tävling.
Då vi fick 70,71 procent och ledde till en andra plats. Hon står på Blåkulla ridskola.

Jag och Trixa. Ärevarv på klubbdresyr då vi vann! Det är LB:0.

Sen har vi Silver. Hon är ingen ung dam. Hon är väldigt pigg efter galoppen när man rider dressyr då
hon kan falla in i galopp. Hon står på Blåkulla ridskola.

Jag och Silver Pay and Jump hösten 2010.

Sist men inte minst har vi Bandit. Han är en fjording inhyrd från Sindarve.
Har tävlat klubbhoppning i 60 cm då vi kom två. Samt har jag tävlat KM-dressyr, då
vi kom två men vi blev bästa Lektionsponnyn och ryttare. Så vi är alltså KM mästare i dressyr 2010 :)

Jag och Bandit. Klubbhoppning våren 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0