Vill ni att?

Har två frågor till er!

* Vill ni att jag börjar vlogga?(Video blogga) Typ visa stallet, följa med litemoch se hur det är att vara i stallet med mig?
* Kan också visa er mina priser mm.

Kommentara vad ni tycker. Ni får gärna komma med egna ideer :D Bloggen blir bara roligare ju mer ni ger tips ;)

Om ni inte vill skriva i en kommentar så kan ni kontakta mig på [email protected] :D Jag gör även headers :) Dock inte gratis.


Runstenshoppet. Fotograf: Jag Plats: Årsta runsten sportryttare :D

Kommentarer
Postat av: Louise

ja, du borde videoblogga & visa dina priser (:

kan du inte lägga upp bilder från när du tävlat också? :D :D ♥ ♥

2011-02-06 @ 10:45:58
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAA, VIDEBLOGGA

2011-02-06 @ 11:04:54
Postat av: Emilie :)

ja, vlogga :D och lägg upp EN MASSA bilder från när du tävlar ;DDD

2011-02-06 @ 17:24:07
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0