Nobile9 eller Frank :)

Hejhej, när jag kom till stallet fick jag reda på att jag skulle ha Frank. Jag bara okej, eftersom han fortfarande är unghäst samt att jag aldrig har ridit honom. Men sen kom Emma och Tove. Då sa jag till Emma att hon kunde ta Frank för att hon skulle ha Nobile9 :) Så då fick jag Nobile9. Men jag ville ha Dillon helst så jag frågade Cajsa- Lisa om hon ville byta med mig men det ville hon inte :( Jaja, men det gick bra ändå! Jag hade heller inte ridit Nobile9 innan. Men han gick jätte bra :D Det blev inte så högt, typ 60-65. Men det gick bra ändå ;)

Är alltså nöjd med Nobile9 idag, Louise PJ fotade också så det kanske kommer upp lite bilder imorgon här på bloggen :D

Har liksom lite bildbrist då våran gamla data pajade med alla bilder men en kille ska fixa den nästa vecka. Iallafall få ut bilderna :D

Men ska ta det lite lungt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0