Nästa inköp(hästvärlden)


Bildkälla
En Wellington classic ridhjälm. Den kostar 2899 kr i vanliga fall, men just nu 2450 kr på rea hos Ryttarstugan.
Riktigt snygg och passar både i hoppningen och dressyren :)


Bildkälla
Samt en Kingsland Georgiana tröja. Den kostar 559 kr hos Ryttarstugan :)
En riktigt snygg tävlingströja att ha i hoppningen samt kunna ha i vanliga fall :D


Bildkälla
Sen ett Dyon träns WC i svart. Finns hos Ryttarstugan. Riktigt snyggt då jag kan ha det till Idefix(mammas häst) som hoppträns :) Det kostar 1195 kr hos Ryttarstugan.

Sen vill jag också köpa/få ett par lackade allround ridstövlar :)

Detta är bara vad jag vill ha. Inget som jag måste ha men jag vill gärna ha detta. Alla bilder kommer från Ryttarstugan.

Vill också ha en system kamera.
Nu ska jag stänga av datorn ha det skönt :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0