Gårdagens hoppgrupp

Hejhej, igår åkte jag med Therese till stallet vilket innebör att jag inte hinner blogga så mycket på vissa Tisdagar. Men det gick bra.

Vi övade på relaterade avstånd samt räkna ut hur många galoppsteg det var från ett hinder till ett annat hinder.
Det gick bra. Sen så satte vi ihop alla hinder till en bana. Ett räcke på ena långsidan sen en snabb sväng mot en oxer som stog på diagonalen sem skulle vi hoppa ett räcke sen 18 meter fram till en kombination på två räcken med två galoppsteg för mig dock gick hon lite i under tempo därför kom vi lite fel in och då blev det fel men vi klarade det iallafall. Så jag är riktigt nöjd med gårdagens hoppning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0