Baccaral :)

Hejhej, idag var vi och tävlade mot Huvudsta ridskola. Det var jätte kul :D Jag fick rida ;) Den som jag red heter Baccaral. Han var en D-ponny. Han var så himla fin. Asså gud vilken ponny! Men han var riktigt stark i vänster sidan i galoppen.

Pogrammet gick riktigt bra asså! Inridningen gick han super, samt volterna. Som sagt hela travpogrammet gick super duper bra. Men sen kom vi till det svåra, galoppen. Första galoppen gick bra, men andra galoppen fick jag ett avbrott samt att han var över tygeln men annars bra. Slutet gick också riktigt bra!

Är så nöjd över ritten :D

Vet ni vad, jag fick Silver medaljen! :D Är verkligen super nöjd!

Dom som red var Cajsa-Lisa, Marie, Felinda och jag. Jag och Cajsa-Lisa red D-ponnyer och Marie och Felinda red C-ponnyer :) Det gick verkligen super för alla men sorligt nog så förlorade vi med 23 poäng :(

Jaja, huvudsaken var att det är kul!


Jag och Bandit, klubbhoppning 2010 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0