Min ridhistoria

Det började med att jag fick rida på en liten shettis(bara satt på den) när jag var 6 månader. När jag var tre typ började jag rida mer på den ponnyn(kommer inte ihåg namnet). Sen var den så gammal så att den gick bort. Sen red jag mer stora hästar som stog i vårat stall. Sen att övergå till en liten shettis var ganska ovanligt. Den lilla shettisen var så himla busig. Jag blev sen förstor för den och då började det. Jag började på ridskola blev medryttare på en stor häst som jag red hela veckan lång nästan. Jag red honom ända fram till September då han avlivades. Vi hade startat klubbdressyrer, KM och lekt. Vi hade gjort frihetsdressyr, tipspromenad till häst, hoppat, galopperat på travbanan, träna dressyr, vi gjorde verkligen allt tsm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0