Hello, everybody!

Emilie som sitter bakom skärmen. Jag är en av Johannas närmaste ridkompisar. :) Jag rider på Blåkulla, precis som Johanna. Favoritponnyn där är Dillon, världens finaste ♥ Jag vet inte hur länge jag har känt Johanna, kommer inte ihåg.. xD Men vi har varit vänner i snart ett år nu, tror jag. Vi träffades ju såklart genom stallet & allt. Sen så har jag fotat henne en massa också, när hon har ridit samt tävlat. Jag satsar som sagt på dressyr & NH inom ridningen. Jag älskar dessutom att fotografera. Jag har en egen systemkamera, en Nikon D60. Den är riktigt bra, om man har lärt sig att fota med den, som jag har gjort. Många tycker att jag är grymt duktig på att fota med min kamera & det är jag stolt över. Jag brukar även fota med min kompis, Louise PJs, kamera. Det är en Canon EOS 1000D. Johanna känner också Louise, dom gick ju i samma hoppgrupp förut. Men Johanna har bytt hoppgrupp nu, för hon rider i en annan hoppgrupp där hon har Silver. :) Johanna passar asbra på Silver, ni borde se dom någon gång, vetja. Haha, kanske kan ta med kameran & fota dom någon gång i hoppgruppen, sen lägger jag upp dom på min blogg, eller helt enkelt skickar dom till Johanna. Hihi. ^^ Men nu har jag gästbloggat nog här.

Jag tänkte bjuda på lite bilder, som jag har fotat med D60:n. ;)




Fritz & Charming Curt.


Nobile.


Dillon & jag.

FET LÄNK TILL MIN BLOGG :'D *Klicka*


Kommentarer
Postat av: nathalie

fin blogg :D

Jättefin header ;)

2010-12-28 @ 22:07:17
URL: http://myskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0