Gårdagens ridpass

Lorden: Skrittade först igång i en rikigt bra skritt. Traven jobbade jag honom med att få mer framåtbjudning vilket funkade ett tag. Men jag tror att jag hade för höga föväntnignar på MIG. Därför vart det hack hela tiden. Men annars riktigt bra. Försökte mest hitta en bra form och en bra takt.

Wilma: Skrittade innan jag tog tyglarna och började jobba henne. Hon var stel i sidorna, det har hon ALDRIG varit förut. Började jobba henne i traven och red på redan från början. Galoppen var kanon! Började sedan sitta ner vilket jag aldrig har kunnat göra i dressyrsadeln men nu gick det. Gjorde travökningar som aldrig har funkat innan och även galoppökningar. Jag måste ha sett ut som ett fån ;)

Sjukt nöjd över båda ridpassen!


Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0