Saknar motivation

Jag har kommit in en svacka, jag har aldrig ett mål med min ridning längre. Jag rider bara "utbildade" hästar vilket är det tråkigaste som finns, ärligt talat. Där saknar jag Wilma, hon var långt i från färdig utbildad, man var/är tvungen att rida varje steg, varje sekund. Det är ridning, att rida en utbildad är bland det tråkigaste i livet. Jag skulle aldrig kunna köpa en läromästare, never!
 
Denna svackan är jag i nu, har inte äns lust att sätta mig på en häst typ. Nu överdriver jag väll, men ungefär så är det. Mamma har lurat mig på att rida lektion för henne på Idde på söndag morgon med kandaret. Det lockar väll lite men absolut inte mycket. Skulle nästan hellre åka till stan och shoppa. Detta är verkligen inte bra!!
 
Jag vill ha tillbaka Wilma, den man får rida för att få fram. Den man måste rida varje dag för annars blir hon galen. Den där som kräver den ridningen jag vill ge när jag rider.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kan få rida exet lite om du vill ha en utmaning :p

Svar: visst! :)
satsanderyttaren.blogg.se

2012-07-16 @ 10:16:29
URL: http://sportryttaren.blogg.se
Postat av: Lotta

kan kolla nästa gång jag ska ut om du ska dit så kan du få testa rida =)

Svar: ska ut imorn på kvällen :)
satsanderyttaren.blogg.se

2012-07-16 @ 22:17:33
URL: http://sportryttarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0