Denna konstiga dagen...

Vilken dag. Vaknade vid halv 5, käkade frulle och så. Åkte till Wilma, skulle lasta Wilma först och jag skulle stänga bakbommen. Precis då flyger hon ut baklänges och jag får bommen i huvudet, ont som f*n gjorde det. Har världens bula, hoppas den är över snart. Skulle ha gått på bio ikväll, men jag total vägrar gå runt med en bula i huvudet i stan. Så jag och mamma ska ha en filmkväll med chips och glass och glo på film :)
 
Men tillbaka till dagen. Sedan när vi hade fått Violina och skulle lyfta upp luckan högst upp så fick hon lite panik så vi lastade av henne och bara körde Wilma. Hela bilen gunga på färjan haha. Hon stog inte stilla en sekund lilla bruden. Men när vi var framme så var hon cool lungn och allt. Dom undersäkte henne och sedan släppte vi ut henne i en hage där. Glad var hon iallafall, men det var svårt att lämna henne lilla bruden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0