2 ridpass

Första hästen ut var Hero. Han fick gå på banan idag med. Jobbade honom mest i skritten, att få loss honom i sidorna. Så att han är så mjuk som det bara går ;) Travade lite och gjorde samma sak där, många volter och rakt spår. Galopperade sedan lite på travbanan, vilket inte alls gick från början haha! Men till slut så :)
 
Idde red jag på travbanan/banan. Red först på travbanan med mamma och Totte, kan ju inte säga att jag krävde mycket av honom. Galopperade lite där innan jag gick upp på banan då han var så taggad fast han inte fick gå förbi Totte. (Mamma vill inte sitta på när/om han bockar haha ;) ) På banan jobbade jag inte alls, galopperade lite bara och travade sedan lite på travbanan som draghjälp åt mamma. Han fick sedan slicka slicksten, istället för morot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0