This is what im made of <3



Jag saknar dig så sjukt mycket, alla galna uteritter vi gjorde sista veckan tillsammans <3 Galopptävling på travbanan med bockar och allt. Hoppade över stockar i skogen, tränade dressyr. Bara njöt, livet var som bäst när jag var med dig <3 När jag visste att du stog kvar i stallet när jag kom <3 Men en dag var du borta, har sen dess inte gått in i din gamla box och kommer aldrig att göra, det var och är din box förevigt <3

Kunde verkligen lita på dig, när jag hör låten ovan tänker jag alltid på dig. Den får mig att kämpa för något som jag aldrig kommer att få tillbaka, dig <3

Varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund, så vet jag att du har det bra! Men jag saknar dig mer än något annat, jag saknar oss <3

Varför måste allt sluta olyckligt när det var så bra, jag var aldrig ledsen. NEVER! Jag saknar oss, mitt hjärta, min bästavän <3


DU BETYDER MEST I HELA UNIVERSUM <3 JAG GÖR ALLT FÖR ATT FÅ TILLBAKA DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0