Wilma

Kom till stallet vid tio. Fikade lite innan jag gick ut i hagen och hälsade på Wilma. Hämtade in henne och satte på tränset. Gick sedan till allen fram och tillbaka, tar väll ungefär 20 minuter. Ställde henne i gången och borstade henne. Borstade svansen och manen och bara gosade med henne. Hon njöt verkligen, hon lade sin mule på min axel sötnöt♥ Ställde sedan in henne i boxen och gav henne lunch. Mockade medans hon åt upp sin lunch innan jag släppte ut henne i hagen. Hämtade sakerna i bilen och sedan gick jag upp till ridhuset. Hoppade upp och red(hoppade) Idde.(Inlägg om ridpasset kommer senare!) Fotade sedan Wilma lite innan vi åkte hem :)

I fight or you, beautiful♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0