Gårdagens hoppning

Red fram i alla gångarter, hon var lite dum i vänster galopp men det gick över när jag sa till henne. Travade sedan över bommar(upphöjda) på ena kortsidan och sedan fatta galopp efter. Det gick riktigt bra dock var hon on/off hela tiden. Ibland hoppade hon in över bommarna haha.

Började sedan hoppa på en serie i sväng med 1 galoppsprång i mellan. Det gick också riktigt bra, hon hade en jämn bjudning hela tiden. Hoppade sedan ett enkelhinder(oxer). Även det funkade super, jag bestämde när vi skulle hoppa av. Sedan var det en kombination med räcke-2 galoppsprång-oxer-sväng till räcke och där i mellan var det 3 låånga galoppsprång. Funkade även det ganska bra, kom ganska bra in hela tiden, avslutade runt 70 cm då det räckte för mig haha.

Sedan vart hon så taggad att hon dummade sig men det var bara roligt haha!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tävlingssugen? Kika in i min blogg isf! Ha en fin dag! :)

2012-02-22 @ 08:27:10
URL: http://llagerskog.blogg.se/
Postat av: hilda

följa varandra via bloglovin'? :)

2012-02-22 @ 09:18:42
URL: http://hildalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0