Tjiho!

Herregud vilka dagar. Har ätit i stora lass, för mycket mat speciellt godis. Gungande kryssningsbåt vid middagen, jo men tack för den. Sova över motorerna som lät lite lagom-mer än spännande. Sitta på soldäck och frysa-check! Ätit munkar till frukost (+godis) går alltid hem. Dåligt band-check. Besviken för att Conversen inte fanns i min storlek, DOM KOSTADE JU FÖR FAN BARA 532 KR!!!! Snacka om att jag vart sur. Wesc tröjorna var för små, Björn borg tröjorna var för killar. Ja, en hel del som jag kan rabbla upp! Men det sjukaste var nog i Riga. Dom har cykeltaxi där eller vad man ska säga. Han frågar om vi vill ha sjuss och kollar på mig, gissa vad jag gör (som jag alltid gör)? Jag kollar på honom som att han är dum i huvudet och säger Random på svenska vilket inte han fattade HAHA! Sedan skrattar han åt mig, åhh vad pinsamt!! :P
 
Nu ska jag fylla ut detta inlägget med bilder, lite många egopics.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0