Mår piss

Det är tur att jag har Wilma, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort när livet är som värst.

Nu på sista tiden så har jag mått ganska så dåligt över en MASSA saker. Det känns som om alla är emot mig, hela världen. Har ingen aning om vad jag ska träna på när jag rider Wilma. Har stor lust att köra henne till Ekeby för att ta en privat lektion för att se vad vi kan träna på. Finns 100 saker som vi måste träna på för, men det känns inte alls viktigt. Jag är så otroligt glad över att jag fortfarande får rida henne och ta hand om henne som min egna häst.

Men jag mår ändå sjukt dåligt. Jag vill bara köpa Wilma, köpa en gård långt ut på landet och flytta dit och aldrig prata med någon utanför gården.

Det är tur att DU finns, du är den ända som förstår mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0