Resultat

Stressigt värre idag. Hämtade hästen och gick sedan upp till ridhuset och gick banan, väldigt rolig bana! Skyndade mig ner för att göra iordning hästen, stressad var jag. Ingen kunde hjälpa mig heller....

Framridningen vart inge vidare bra, kändes bara som en katastrof. Han drog mot varje hinder åh ah. Banan gick bra, hade knappt någon kontroll på honom men ändå så blev vi felfria ända fram tills nummer 5 kom. Jag vet inte vad som hände, men han stannade 3 gånger på det. Antagligen för att jag inte är van att rida PIGGA hästar så därför när han suger mot hindret så sitter jag och tjuvhåller och det går rent åt helvete. Men annars var han riktigt fin, hoppade med STOR marginal. Dock ingen film. Hoppade sedan två språng på framhoppningshindrerna på volten för att känna hur det ska kännas. Riktigt stor skillnad från banan, fan att jag mes red på banan...




Ni ser ju själva hur glad herr Lorden är! Tack till Stockholmsjenna som fotade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0