I love u

Den 27 februari 2011, det var då allt startade. Idag, den 3 april 2012 är vi längre fram än jag trodde.

Hoppningen var svår att bygga upp efter våran första hoppträning. Jag tappade hoppningen helt och vågade inte hoppa oxrar eller i galopp, men vi tog oss igenom det. Det tog ett tag att bygga upp det, men nu är vi här. Även om vi har haft våra motgångar, människor som inte tror på dig. Men jag tror på dig och du på mig. Nu när du bor i Ösmo så kommer jag inte att lämna dig för att du flyttar. Jag rider dig som jag har gjort förut men lite mindre, så länge jag har föräldrar som ställer upp så kommer jag ut så ofta jag kan. Annars tar jag tåget för jag SKA till dig, du är min drog.

Jag har trott på dig ända sedan första dagen, men du trivs inte som ridhäst. Du är min cirkushäst, frihetsdressyr och långa uteritter med andra hästar, hopptävla på små höjder. Det är det DU ska få göra♥

Jag ÄLSKAR dig så enormt mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0