Wilma


För det första kunde jag inte fånga henne så det blev senare än vad som var tänkt. Men jag hade ställt upp ungefär som i Tisdags, två räcken på kortsidan med 8 meter imellan på böjt spår. Sedan ett kryss på medelinjen.

Började med att ta linjen några gånger vilket gick sådär. Pigg och lyssnade inte riktigt men annars bra :) Jenny fick tog även ett par skutt, det såg riktigt bra ut! Satte sedan ihop allt inklusive krysset som jag gjorde galoppombyten över. Höjde sedan det ena räcket till 60cm och hoppade det lite, höjde sedan upp det till 70cm och hoppade det två gånger sen nöjde jag mig då hon var jätte trött i bak.

Travade av henne och så, behövde inte plocka undan heller då det var några andra som skulle hoppa :) Fick sedan ta hand om en häst som skulle vaccineras då veterinären var försenad med ett kolik fall. Så ja, men det gick ju bra iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0