Varför så dyrt?

Seriöst, jag fattar inte. Varför ska vissa saker vara dyrare än andra saker? Bara för att det är märkes? Eller bara för att dom tror att dom är bättre än alla andra som kanske har bättre kvalitet.

Alla människor kanske inte har råd att ha en massa märkessaker som- KL, Equiline, JW, Anna Scarpti, GG osv. Men seriöst, är det bara märket som betyder något?

Dom som tycker det har fel, shore jag förstår om man vill ha en massa märkessaker, men vad betalar man för? För märket? Isånafall kan man väll lika gärna sy dit ett likadant!

Man rider inte bättre bara för att man har med och större märkessaker! Sen att jag inte fattar varför det är mycket dyrare än vanligt kan vi ta någon annan gång!

Och ja, jag är ett märkesfreak. Men jag MÅSTE inte ha det!

Kommentarer
Postat av: Malin Roos

Jag förstår inte heller varför det ska vara så j*vla dyrt med märkes grejer. På tex. Ullared kan man köpa schabrak för 99kr som ser exakt lika dana ut som dom riktiga. Egentligen är det sjukt att vi lägger ner så mycket pengar på utrustningen bara för att det står JW eller liknande på de :/

2011-11-17 @ 23:22:55
URL: http://mrjs.myshowroom.se/
Postat av: ellen <3 :D

Håller med dig ;) ta hästens snyggaste täcke och sy ett likadant märke som just du vill ha eller ett egendesignat ;) !

2011-11-18 @ 07:09:37
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0