Såhär är det tänkt- än så länge

För det första vill jag skicka en tanke till våran underbara Servus som blev på riden inne i Ericsson Globe nu ikväll. Ryttare och häst klarade sig dock så haltade Servus ut men han klarade sig!

Jag har tänkt så det knakar(nästan haha). Har funderat på en sak om imorgon, globen. Jag åker ju in klockan kvart i 5 på eftermiddagen! Showen börjar 19.00. Meningen är att jag ska uppdatera direkt till er här från globen mellan 16.45 tills jag kommer hem!(Runt 24.00)

Jag har tänkt och tänkt och det blir mobilbloggningar med Live bilder(dock mobilbilder, men min mobilkamera är grym!) Live från arenan, live från annexet, överallt!

Vad sägs, en bra idé för er som inte kommer till globen iår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0