Ponnycupen Pandora, Gladö Ridsällskap

Framridningen: I början var hon väldig lång osv. Tills Lotta sa till mig att kräva lite till av henne vilket funkade väldigt bra. Gjorde lite galoppfattningar, avsaktningar, volter, snett i genom osv. Hon kändes fin och det bådade gott inför pogrammet!

Banan: Jag började med att spänna mig innan jag hade fått startsingnal, vilket inte var bra. Men då kom jag på mig själv och sa till mig att vara avslappnad. Vilket fungerade! Hon tappade formen lite i början av uppridningen och så. Men fick tillbaka den ganska snabbt. Traven känndes bra, men galoppen var bäst, dock så tyckte inte domaren(Tror jag).

Red ihop 174 poäng vilket resulterade i 62(?)%

Bild lånad från Gladös sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0